10.2.2015

אם גוגל היה איש - פרק 1, 2 ו-3

אולי כבר צפיתם בזה, אבל שלושת סרטוני "אם גוגל היה איש" הם הברקה אדירה מאין כמותה. בידור צרוף שכמובן לא הופק רשמית ע"י גוגל אלא עצמאית על ידי אנשי קולג'-הומור (CollegeHumor). הסרטונים מנסים להמחיש עד כמה אבסורדי יכול להיות המפגש האנושי בין גוגל ובין ציבור המחפשים המוזר, הסוטה ולעתים הבלתי-נסבל שלו.





הפרק הראשון בסדרה, שעלה לרשת בינואר 2014, קיבל כ-19 מליון צפיות עד כה. חשוב לציין שצפיות רבות נוספות הגיעו מאתר קולג'-הומור עצמו, כך שהמספר הכולל הוא גדול בהרבה. גוגל "מואנש" בדמותו של פקיד כלשהו, אדם מזוקן וממושקף שנראה כמו עובד סוציאלי או פקיד שומה. הוא מנסה לענות על שאלות הפונים אך מהר מאוד מאבד את עשתונותיו ואפילו מקלל חלק מן המחפשים. במקרים נדירים מאוד הוא מספק תשובה בלי להתרגז או להיעלב באופן אישי.

בעקבות הצלחת הפרק הראשון של If Google was a Guy הופק גם פרק שני, שעלה ליוטיוב במרץ 2014 וקיבל עד כה כ-17 מליון צפיות, במקביל לצפיות רבות באתר קולג'-הומור, כאמור. בין החידושים בפרק זה היא דמותו של סוכן הביון האמריקני, המזהה את עצמו כנציג ה-NSA, שמצותת לחיפושים כדי לאתר פעילי טרור.



הפרק השלישי והאחרון, לעת עתה, עלה ליוטיוב ביולי 2014 וצבר "רק" 9 מליון צפיות, ככל הנראה בגלל שהיה די דומה לשניים הקודמים. בין כוכבי הפרק אפשר למצוא את הילד המחפש פורנו, גבר עם חליפה המחפש דרכים להונות את שלטונות המס, גברת "סירי" (siri) שמעוותת חיפושים המבוצעים על ידי משתמשי אייפון ומוציאים את גוגל מדעתו, חתול שסתם משתולל על המקלדת, הקשיש שמחפש את גוגל למרות שהוא בגוגל, והמשפט האלמותי "רק בגלל שיש לי את זה, לא אומר שזה נכון!".





טרם הופק פרק רביעי, אבל כבר עכשיו אפשר לומר שמדובר בכמה מן הסרטונים המצחיקים ביותר שאי-פעם הופקו על חווית השימוש בגוגל, וטוב לדעת שאנשי גוגל לא פעלו להסרתם.

אין תגובות:

כל הזכויות שמורות לבלוג חופש החיפוש 2007-2012